¨Januari den 11.

2011-01-11 - 16:26:38
Så då var första skoldagen efter lovet avklarad. Raka vägen in i allt, kan man säga. Nya lärare i några ämnen och lite ändringar i schemat.. Sånt man får ta här i livet. Men de gick väl ganska bra annars, kändes som vanligt som att vi aldrig hade vart på lov när man kom tillbaka till trista klassrum, men fick träffa mina små vänner och de är ju ganska trevligt. Nu är de bara att satsa sista terminen!

Sen jag kom hem har jag tittat igenom ett "shape up" program som jag kanske ska köra senare.
Men innan måste jag ta tag i lite plugg, en recension av en artikel till engelskan och några sidors läsning till svenskan. Yes here we go again! Yeh Mys?




A hug change much, but not everything!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0