Här var det dött..

2011-01-26 - 20:14:07
Här har det varit dött några dagar men så kan det gå ibland!
Det händer grejer titt som tätt som gör att jag får så mycket att tänka på.
Just nu är det vänner som befinner sig i smått kris och vänner som mår bättre än någonsin, så jag själv känner mig lite kluven faktiskt.
Men det känns bra att finnas där för någon och känna att personen uppskattar att man bara finns där för att försöka hjälpa och få den må bättre och på andra tankar! Och att finnas där för det som är på toppen,att man delar deras lycka och är glada för deras skull är ju bara härligt!
Så allt det bra och mindre bra jämnar väl någonstans ut sig skulle jag tro!

För övrigt har jag idag tagit en väldigt härlig skidtur med Lovisa! Vi babblade på som vanligt. Fattar inte hur det kan finnas så mycket att prata om... Men Lovisa var i alla fall jättesöt på skidor och vi hade de roligt! Blev dock ingen bild från vårat lilla äventyr... Men vi gör nog om det;)
Postat av: Lovisa

hahaha att vurpa när man står still är ju lite annorlunda då men de gick ju helt okej även fast de va lite vingligt å så , hahaha! ;) du är sööt bästadu! <3

2011-01-26 - 21:53:00
URL: http://looviisaat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0