And the scar you left can't be repaired

2011-01-02 - 01:40:17
In såg just att de har varit något knas med mitt blogg.se konto idag... Alla mina inlägg har hamnat i utkast i stället för att publicerats... Va nu de ska vara bra för? Aja hoppas på att de funka nu! Har publicerat alla igen, så alla inlägg ligger med tidpunkt direkt efter varandra, men det är alltså inte meningen!

Det är så att jag har blivit skadad! Har vart i slagsmål!
Med min katt... De var så att jag var trött på att hon bara låg på sin älskade nyfunna papperskasse som hon legat på sen klockan fyra i natt, så jag skulle putta bort henne och ta ifrån henne kassen. Men de slutade med att hon klappade till mig i ansiktet! Resulterade i ett vackert rivmärke på kinden.
Haha låter som att de är stort, men det är det inte, men det sved så där himelskt, underbart skönt när man tvättade ansiktet. Detta är ganska så väldigt ointressant, men jag är trött och har tråkigt så jag känner att jag mest pladrar på...
Men det är nog bäst att sova, imorgon kommer min lilla släkt hit. Jag tänker vara duktig och gå upp i tid och hjälpa mamma lite.
Kanske ska satsa på att vara snällare och mer ordningssam detta år.
Eller nej ingen idé, jag tycker alldeles för mycket om att retas och jävlas med folk för att kunna vara hel snäll ett helt år! Det är otänkbart!
Nej, nu är det slut pladrat! Innan jag börjar dra dåliga skämt här, som jag redan börjat gjort för min kära vän. Stackarn!

Natti natti!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0