One week,

2011-02-09 - 16:02:22

Här var det ett tag sen det skrevs nu igen, med det är sånt som händer när man har mycket för sig!
Det jag har hunnit med sen sist är ett väääldigt fint bröllop, cafe besök, varit till kusinen på födelsedagsfirande, varit hos lilla mormor med hela lilla släkten, varit på en väldigt rolig dansträning med många skratt före, under, och efter, gjort två nationella prov, pluggat en väldigt massa spanska utan framgång, tappat min semla i knät medans jag tittade på ett hemskt program som gjorde att jag typ satt och grät för det var så hemskt medan mina kära föräldrar satt och skrattade "Dansbanan i Täfteå"... Ja jag tyckte det var ett hemskt program som gjorde att jag gnällde och små snyftade vilket gjorde att mamma och pappa skrattade ännu mer...

Ja det är väl ungefär det jag har hunnit med. Har ju förstås varit i skolan också...
Lika så idag, och jag har skrattat väldigt mycket med min kära vän Ila ! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0