Hejsan Hoppsan!

2011-02-18 - 23:53:10


Måndag- Alla hjärtansdag = Mammis födelsedag. Dans, trevligt främande och tårta. Bjusade på kladdkaka i skolan(Snäll som man är)
Tisdag- Boxades med go vän.
Onsdag- Dag på fyrishov utan bad, plugg, namnsdagsfirad av knasiga familjen.
Torsdag- Tog mig till en vän på kvällningen för lite skitsnack flum osv..
Fredag- Gymnasietankar, familjemiddag, checka syster hus, slapp i soffan, packning..

Ja så här har min vecka sett ut, väldigt slapp! Dock med mycket plugg, men det är sånt man får leva med och över lever varje gång! Väldigt skönt med lov nu i alla fall!
Min helg är som vanligt planerad varje minut.
Imorgon blir det till att agera flyttgubbe, då kära syster och Mattias ska till att flytta in i sitt hus. Var där och inspekterade idag, och det får helt klart godkänt!
Efter att flytten är klar och jag fått i mig flyttpizza så står det visst lite fest på schemat tror jag bestämt! Hoppas på att det blir trevlans!
Och på söndag smäller det liksom! :) Då bär det av till fjälls med min finisbästa Klaris!
Det är den packningen jag brottats med nu ett tag. Fattar inte jag flänger ju till fjälls så ofta men det där med packningen får jag visst aldrig in en bra rutin på...
Slutade som vanligt att min far kom och räddade mig!

Nu blir det till att plock ihop det sista och sen SÄNGEN!! Jag är trötter och det blev ett långt inlägg jag vet, men det känns helt OK.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0