Pudding!

2010-10-28 - 16:05:02
Puh äntligen en dag utan tokmycket plugg!:)

Ja de har väl rullat på som vanligt sen sist. Hade de super mys med mammsen på stan i fredags, avslutades med ben&jerrys i soffan. Danstävlingen gick mycket bra :) Tog brons i disco singel så jag är mycket nöjd!:D Efter tävlingen var jag så trött så jag somnade till på soffan en stund innan kära syster kom och drog med mig till farmor för att säga hej, innan vi drog en pizza, syrran stannade över natten på soffan och väkten mig för lite mysig frukost :) innan vi åkte till mormor. Kussarna kom förbi en sväng och åt och pratade.Efter de har väl skolveckan vart helt okej förutom allt plugg!! Två prov idag. Men har insett att jag tycker ganska mycket om min klass... eller jag vissa delar av den i alla fall;) Har hunnit med att träna lite också, dans,step up och box. Boxen i tisdags var grym med underbara klara!:D Appropå klara, funderar på att ringa och störe henne och fråga om hon ska med ut på promenad! Fast jag måste ju plugga matte:( och hon spanska, buhu stackars oss!

kommer lite bilder från helgen osv! <3


Mömmsig mat med mor!


Julia och Karla tog brons i hiphop


Julia och jag med våra medaljer :)

Söndagdmys! (nya spegelglasdörr)

Karate kid..SSS!<3

Och så en mupp;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0