Trött, tröttare tröttast!

2010-11-07 - 18:11:33
Gud jag har ont överallt och är så trött så att ögonen slår ihop så fort jag inte har något för mig, och all trötthet har lett till en himla huvudvärk också, men de var de värt för gårdagen var supper, eller nej de var supperduper!

 träffades hemma hos mig först och åt lite mat, hade trevligt och fixade oss. Sen drog vi oss mot bussen i kylan, men nedå bussar gör tydligen som de vill nuförtiden och struntade i att hämta upp oss, men sån tur var kunde snälla Karlas pappa skjutsa! Så till folkan kom vi i alla fall. I början var de vill inte direkt någon höjdare, men de blev bara bättre och bättre, tyckte jag i alla fall. Dansade och hade de dunderkul med mina tjejor och med lite annat trevligt folk som hade tagit sig till folkan. Kom hem någon gång mellan halv tre och tre, var då himla hungrig så tog mig lite nattmackor och oboy mumms!

Men nu är de så att jag faktiskt är så trött så jag inte orkar ladda upp bilder, tar de en annan dag!

Shulululu!
Postat av: Klara

shululu hahah ;) <3

2010-11-08 - 00:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0