Så kan de gå...

2010-11-05 - 12:10:05
Ja idag var de ju meningen att vi skulle åka skridskor, jag Klara Lovisa och Viktor. Men när jag vaknade fick jag en chok, för klockan var då elva! Jag som inte brukar sova så länge så när jag väl ska göra nått så "försover" jag mig.. Men jaja så kan de gå... Fast vi var faktiskt två om de för Klara hade också sovit lite länge. Skickade ett mess till Lovisa för att höra om de blev någon åkning, men hon var inte hemma, och Viktor har jag fortfarande inte fått tag i... Men vi bestämmde oss för att ta de där med skridskorna en annan dag. Hoppas bara på att Viktor inte är där och väntar på oss.

Så nu blir de till att skriva lite för mig istället, och sen när till biblioteket för att lämna tillbaka lite böcker.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0