Morrn!

2010-11-20 - 11:54:44
Gårdagen var mys! Möte upp Klara efter skolan och gick hem till mig för lite snack, hysteriska skratt och lite godis. Vi gjorde oss i ordning och tog oss till brorsans för lite välbehövlig mat. Älskar dig vännen! Sen hastade vi i väg till Möbeln och möte upp resten av brudarna för att titta lite på öppen scen, och på våran favvo Julia som som vanligt sjöng helt guddomligt! Du är så duktig vännen! Men efter ett tag blev de lite långdraget så vi gick till affären för att köpa lite onyttigheter och sen drog vi oss hem till Felicia för att titta på sista stunden av Idol, blev kvar där ett tag innan jag gick hem i vinternatten, så skönt att de kommit snö! De blir aldrig riktigt mörkt på nätterna , och därmed inte lika jobbigt att gå hem själv. Kom hem till ett tomt hus. Mamma var fortfarande hos en kompis och pappa är uppe i stugan med en kompis... och ÅKER SLALOM! Jag är avundsjuk som en tok! Men hade ju fått följa med om jag velat, men kände inte för att sitta själv i en stuga med två gubbar som bara tittar på deckare och dricker öl... Får ta de där med slalomen på jullovet!

Idag är jag ensam i huset igen, mamma har åkte till mormor i hedesunda. Så jag tänkte ta mig ut på en promenix, och stanna vid innebutiken för att köpa citron och youghurt te! Sen ska jag städa och plugga... En lugn lördag helt enkelt med pink i högtalarna blir fiiiint!

What happen wiht you,
your smile, your laugh,
every thing is gone!
 Tell me, is something wrong?
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0