Monday morning

2010-11-01 - 11:27:20

Skönt att kunna sova tills man vaknar! Inget man är direkt bortskämd med.
Har suttit i pyjamas och myst i soffan med mummsig frukost och lyssnat på härlig musik, hur härligt är inte de!

Idag tänkte jag skriva lite på mitt ångest PM! Känner att de är dax att ta tag i de, min plan är att skriva lite varje dag på de fram tills inlämningen, för att inte behöva sitta och tok skriva sista dagen. Brukar ha de som plan varje gång jag har inlämningsuppgifter och de har inte vart min grej riktigt att hålla mig till de så de har alltid slutat med att jag sitter sista kvällen och har sådan ångest och skriver som en tok så att jag är helt slut flera dagar efter åt haha lite av att gå in i vägen tror jag nästan ibland. Men nu har jag bestämt mig för att den här gången verkligen försöka hålla mig till planen. Så nu tummar vi på de!

Men man får gärna störa mig i mitt skrivande!;)


Den där konstiga människan till vänster med plastpåse på huvudet och guldfiskmin tycker jag mycket om! Ville bara säga de så här på en måndag morron!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0