Mitt hjärta!

2010-11-01 - 14:24:38








Denna skönhet älskar jag över allt! Min alldeles egna lilla Pärla! Hon är mitt hjärta, min andra halva mitt allt! Hon förstår mig på ett sett som ingen annan någonsin har gjort och som ingen kommer kunna göra! Vi vet vad den andra ska säga innan den sagt de, vi kan umgås i tysnad eller tokbabbel.Min allra bästa vän som jag kan skratta med, gråta med, prata med om allt, vi har gått igenom mycket och kommer att gå igenom mycket tillsammans. Vi är starka tillsammans starkare än starkast. Du är den famn jag jag längtar efter när de känns svårt,dina lugnande ord, att allt ordnar sig, de låter som vilka ord som helst när andra säger dem, men just dina är de jag vet är mest ärliga och sanna! Du är bara så bäst min lilla chokladpralin!

Älskar dig!<3
Postat av: Klara

Älskade sötaste gumman, så himla fina ord.!

Jag blev verkligen rörd. Du är de bästa som finns den som alltid är där och den man kan prata med om allt när som helst.! Älskar dig så enormt mycket hjärtat. Finaste människan på jorden de är du det.! <33 Puuuusssss älskar dig :* <3

2010-11-01 - 14:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0