Igång igen.

2010-11-08 - 20:21:24
Du var man igång med skolan igen då, och där med en himla massa plugg. Men att gå till skolan tycker jag faktiskt är ganska kul, träffar trevligt folk varje dag och skrattar mest hela tiden!

Idag har jag som vanligt vart i Gävle och dansat med mina söta vänner Karla och Julia. Var lite otaggad för dans idag faktisk, var lite trött i kroppen fortfarande men annars gick de ganska okej...kämpade så att jag var värd en klubba i bilen på vägen hem i alla fall;) Nu har jag precis duschat och gjort inpackning på mitt stackars slitna hår, tupperingen efter lördagens äventyr tog ska jag säga. Nu Har jag faktiskt redan satt på mig pyjamas, tänkte ta mig i säng tidigt ikväll, eller ja försöka. Får se hur lång tid de tar för mig att lära mig alla dikter och författare jag ska kunna till imorgon, min svenska lärare är inte min favvo förtillfället!




 


Brukar verkligen inte gilla sånna här låtar men den här har satt sig!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0