If I die young.

2010-11-05 - 00:13:02

Haft en riktig mysdag på stan med Klara. Bara gått och tittat runt och vi tog en riktig långlunch på Cupido! Blev pasta carbonara för min del. Mumms! Många skratt har de blivit som vanligt när vi är igång! Härligt!
Vi har ändrat planerna lite för våra utklädnader till Halloweenfesten, jag och klara ska vara små explosioner, med lila, svart och grått som tema. Kommer bli super, vi hittade de vi behövde på H&M till super pris! Eftersom igen av oss vill läga ner så mycket pengar på grejer vi förmodigen bara kommer ha andväning för en enda kväll så gäller de att tänka smart,We Love H&M!

Åh jag är så glad för jag har äntligen hittat ett par boots till vintern! De är perfekta! Precis som jag tänkt! Men som jag har letat så var de väl tur att jag hittade ett par som jag gillade så skarpt! Hittade dem inne på Scorett. De är inte så speciella men de har de lilla extra på nå vis... haha nu låter jag som en liten skodåre, men jaja.

Nu sitter jag och lyssnar på lite skön musik innan jag kryper ner till kojs. Imorgon blir de lite skridskor igen. Denna gång hänger även Klara med trevligt trevligt!

Natti!







,


Redo för lördagen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0