Frihet.

2010-11-11 - 15:41:04
Åh vad skönt de känns att ha en eftermiddag ledig! utan prov eller inlämning dagen efter!

Haft en slapp dag i skolan idag också, haft hål, vart i aulan på något som kallades "framtidsvalet" inför vårat gymnasieval. Fick se lite filmer och lyssna på en tjej som pratade om sina erfarenheter osv. Gav inte så mycket för mig kändes de som, men fick träffa trevligt folk och några goda skratt till filmerna! Förslag på yrken som de gav var bland annat korvgörare... Ja inte så hög nivå..
Sista lektionen kom två tjejer från omvårdnadsprogramet på en skola i Uppsala och pratade om sig projekt arbete, vi fick svara på frågor om stress. Sen var de en utvald grupp som skulle få göra lite övningar och få reda på mer om arbetet, och den gruppen blev jag utvald till, vi fick lite övningar som vi skulle göra under fem veckor och efter de veckorna svara på samma frågor igen för att se om vi har blivit mindre stressade. Får se hur de kommer gå...

Ikväll tänkte jag läsa lite historia och svara på lite HK frågor. Sen titta på den här veckans avsnitt av Sveriges skönaste familjer som´jag jämt missar pga träning.

Hahah något som har vart lite roande idag i skolan var att Ottilia har gått och haft så himla dålig samvete för att hon både ätit Pizza, glass och en bulle igår kväll, så att hon börjat gråta flera gånger. Stackarn, men ganska roligt, därför hon tänker sattsa på ett jobb om hälsa för att hon ska kunna styra sig själv att bara äta nyttigt. Gulliig hon Illa.

Sen så vill jag bara meddela att jag är mobbad i skolan av mina så kallade klasskamrater. De retas hela tiden, sitter och funderar ut en hämd!Bara så att ni vet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0