En ny dag!

2010-11-02 - 10:15:52

En ny härligt dag och jag är på bättre humör än förra inlägget! Och tur är väl de vem orkar gå och vara så arg, de tar bara på krafterna, ska bara diskutera allt ihopa med mina älskade vänner så kommer allt kännas bra igen!

Tänkte gå och göra mig en stor mummsig frukost nu så att jag orkar med skridskoåkningen. Ska möta upp Lovisa vid 11. Så ska ta och packa väskan med skridskorna och min helt otroligt fula hjälm, eller ja de är inte min utan Mattias, fattar inte vad han har gjort med den, ser ut som att han har åkt och skrapat skallen i isen haha. Jaja får hoppas att jag får lite talang efter dagens träning så att jag inte skämmer ut mig helt på skolhockeyn, som jag fått för mig att vara med i, fast vi tjejer spelar bandy, lika svårt de. Fast de är ju inte förens vecka 46 så jag hoppas på att hinna åka mycket innan de, för skridskor är ju faktiskt riktig kul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0