Box är härligt!

2010-11-03 - 00:10:52
Gud vad skönt de var att träna! Kände mig hängig när jag gick dit lite ont i huvudet och lite trött i kroppen, men nu efter är jag pigg och glad!:) Kan ha varit för att de var så härligt att få träna med Klarisen! Vi båda tycker att box är hur kul som helst så vi skrattar hela tiden och puschar varandra och kämpar tillsammans! Underbart! De var bara jag och Klara av tjejerna som gick på boxen idag, och ska jag vara ärlig så tyckte jag att de var ganska så skönt, kunde prata ostört med Klara om saker som vi verkligen behövde prata om bara hon och jag. Vi han prata om både de ena och de andra när vi stog ut i regnet och blev blöta men de brydde vi oss inte om! Bland annat om att de nu är november och borde bestämma om vi ska vara med eller inte på öppen scen och sjunga, och om vi vill vara med vilken låt vi då ska ha? Ett stort problem som måste lösas! Tror bestämt att vi måste prata med våran söta Julia om allt detta, för vi har lite funderingar på om hon skulle vilja spela gitarr när vi sjunger... Men de är endast funderingar en så länge.

Klara jag länkar till dig nu här ja;)
Himlen är oskyldigt blå-
http://www.youtube.com/watch?v=_BQGsAgcMHc&feature=related
Can´t stop the train-
http://www.youtube.com/watch?v=l2H9K5akeX0 (insåg dock att denna kan vara lite tråk eller?)

Tänker så att de kanckar just nu på låtar, vi vet båda vad vi vill ha för känsla av låten, så bara vi hittar den kommer vi veta att den är rätt på en gång tror jag, brukar vara så.
Postat av: Klara

Haha tack gumman för länkarna.! ska lyssna sen och se hur det känns.! ;) För vi måste verkligen bestämma oss snart.! ;P Puss Älskade du.! :* <33

2010-11-03 - 13:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0