Bandyproff...Ne inte direkt.

2010-11-17 - 16:08:16

Ja idag var de ju som sagt hockeybockey. Så de var bara att packa ner all utrustning och iväg till Skärplinge. Jag var helt sjukt nervös innan, ville helst inte gå ut på planen. Men när vi väl kom igång så var de faktiskt riktigt roligt! Vi förlorade första matchen med 4-2, och matchen efter vann vi med 16-0. Men finalen förlorade vi med 5-1. Men vad gjorde de, vi hade i alla fall haft roligt. Jag SUGER på att åka skridskor, men kämpade på i mina Queen skridskor, fotbollsskydd och gammla knä- och armbågsskydd så är ganska nöjd med att inte ha salgit ihjäl mig.! Och fick ju träffa trevligt folk, så dagen var lyckad! Nu sitter jag dock här och kan inte röra mig, tänkt då hur trevligt de kommer var med träningsverken imorgon, när jag känner redan nu... Men de är smällar man får ta;)

Nu ska jag bara slöa resten av dagen/kvällen. Pannkakor till middag kommer sitta riktigt fint i kistan!


<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0