Äventyr

2010-11-12 - 15:47:25
Hemma efter en ganska så trevligt dag i skolan... Förutom att jag fortfarande känner mig lite mobbad, med att hämnas är ju bara kul!! Dagen bedstod av att jag blev smått irriterad på våran idrottslärare... Att jag vann över Simon i armbrytning, och är ensam om de i klassen! Stolt! Blev dissad av mina kompisar när de försvann i en epa och fick ingen skjuts till skolan från matan, för då var epans förare borta... Inte snällt, de regnade ju! Hahah Nu låter jag gnällig:). Sen Hk Då jag och Ottilia flumade till en delikat middag för två, på egna idéer! Skrattade lika mycket som vanligt, en härlig fredag helt enkelt. Hemresan från skolan idag var ett äventyr försig... fick mig många skratt för de var så roligt att åka bakom julia och se hur hon slirade med cykeln i allt slaks och skumpade fram upp och ner.. Men vi tog oss hem utan att ha ramlat en enda gång vilket är ganska bra gjort, om nu inte julia har ramlat och slagit ihjäl sig på vägen hem till sig...

Ikväll har jag inte en anning om vad jag ska hitta på, blir nog till att ta de lugnt, om inget annat lockande dycker upp. Idol, pizza och godis låter ju faktiskt himla bra!

Nej nu kommer pappa med dammsugaren, bästa och göma sig så man inte åker på att städa rummet!
Schulululu!


En riktig vinterbild så här mitt i allt slask!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0