Suck

2010-12-22 - 13:19:00
Varför ska de ibland bli så komplicerat! Jag mår så dåligt när en vän kommer i en knipa som denna och vet varken ut eller in, hur den sak ta sig till och man har inte en anning om hur man ska hjälpa... En bra förklaring min vän kom med "det blir som ett spel", och det är precis så de blir. Känner själv att livet är som ett spel ibland. Gör du så så blir följden si. Går du tre steg fram kan du lätt bli tillbaka puttad fyra, du stöter på problem som du måste lösa, hela tiden går man runt i det oändliga spelet.

Borde var på topp humör, men det härliga humöre finns inte där längre.Åh jag hatar själv när folk är nere vid den här tiden på året! det är ju Julafton om två dar och jag har gått och vart glad i veckor för de, blir som en liten femåring när de gäller julafton och julklappar. Men nu har mitt glada och nyfikna humör försvunnit och jag vill säga att jag inte vet varför men jag vet precis varför...

Jag ställer alltid upp, finns alltid där, frågar alltid hur de är...





"When the girl things become too difficult to understand, am I so happy that I have my boyfriends who are too stupid to understand all the geeky girl problems,and just laugh for a while." -
Så sant!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0