Sova ja tack!

2010-12-15 - 23:17:15
Blev en sväng till syster på kvällningen, lite fika och bonde söker fru. Mys! Bonde söker fru är ett program som har spårat ur lite tycker jag, i början var de mer intresant att följa bönderna att hitta den rätta, men nu tycker jag att de har gått över till ett mer pinsamt och nästan humoristiskt program.Jag håller på att dö av skratt varje gång Ann-Katrin ska till att krama någon av sina "pöjkar". Ska bli intresant att se hur de går för henne på deras resa till Norge. Den stackarn som ingen ville vara kvar oss tycker jag så synd om att jag skulle kunna åka dit bara för att göra honom lite sällskap för han verkar så ensam... Stackarn. Jaja nu ska jag ta mig mot sängen och läsa lite på spanska läxan som egentligen ligger kvar i skåpet...haha de lät ju som att de skulle gå bra, får göra de bästa av de. Imorgon har jag i alla fall sovmorgon! Skönt! Så nu ska jag sussa gott.

Pössilössens!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0