Onsdag

2010-12-29 - 17:28:26
Gårdagen var trevlig. Min dejt var saknade Lovisa! Vi pratade en massa strunt och hade de trevligt.
Någr filurer kom förbi, och de slutade med att vi lekte kurragömma(?), vilket jag är sämst på, inte lika lätt att gömma sig nu som när man var liten...
Kvällen slutade med att vi dansade loss så att hela huset gungade, haha så slutare när vi är i farten. Kom hem till sköna sängen vid halv tre.
Så idag har jag spnderat min dag i soffan, lite små trött så där. Hade planer för dagen men de blev fram flyttade kan man säga. Nu ska jag äta middag och sen hoppa ur mysdressen och hitta på några passande kläder, ska iväg på födelsedagskalas ikväll med la familia!


Tjaråå!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0