Nu tar jag kväller.

2010-12-07 - 20:49:39
Har suttit nersjunken i soffan ett tag nu med fysik och engelska böcker. Det börjara sätta sig nu allt som ska vara i skallen till proven imorgon. Hoppas på att de finns där när jag behöver de också! Nu hade jag tänkt göra mig en kopp te och ta mig en mandarin och ta en titt vad de är på tv en kväll som denna. Lite ovant att vara hemma en tisdagkväll, har ju egentligen boxträning. Men fick hoppa de idag för att hinna plugga, tråkigt för jag var träningssugen, men de kändes inte så tungt nu när jag vet att jag inte kommer behöva hoppa över någon mer träning på ett bra tag eftersom de snart är dax för välbehövligt jullov, och man får träna hur mycket man vill, eller hur lite man vill...;)

Tss som att jag skulle ge mig, skulle inte tro de! ;) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0