Lite efter som vanligt.

2010-12-08 - 21:34:50
Har spruningt runt i huset hela kvällen och letat upp saker som jag behöver ha med mig. Åker nämligen iväg till Orsa med Syster, Mattias , Carro och Kattis imorgon på ett litet skid"träningsläger". Hahah ska jag vara ärlig så hade jag glömt de där med att packa så pappa och jag fick hjälpas åt för att hitta allt, var ett tag sen man använde skidkläderna, har bara hunnit med en tur på skidorna sen snön kom,men nu blir de massor med åka av. Kan behövas eftersom jag ska ta mig runt tjejvasan. Skönt att vara ledig på fredag! Men lite synd att jag missar skolans lucia! Det är ju så mysigt med luciatåg och massa julmys. Ottilia blev aspenskolans lucia 2010, så himla glad för hennes skull. Hon ville de så gärna så att hon visste inte vart hon skulle ta vägen, haha min söta Illa de!
Nej nu ska jag ta och kolla så att jag har allt med mig och sen ta och läsa lite på spanska läxan som kommer gå såå hääär bra.
Kommer hem igen på Söndag!

Schulululu!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0