La stada.

2010-12-13 - 22:40:42

Idag kom Klara och hämtade upp mig på skolan, och vi promenerade vidare till stationen för att hoppa på tåget till stan. Vi har bara gått runt och myst och tittat på julklappar. Hittade bara några stycken så jag har fortfarande lite kvar att fixa med innan jul. Vi tog en "lång" middag, som vi så vackert kallar de. Satt och bara pratade om allt och alla, myspys! Hahah ingen kan skratta och vara så alvarilga som vi två. Tycker om dig ja sötnos! <3
Nu ska jag titta lite på Bert tror jag bestämt, och sedan ta och sova lite grann. Imorgon väntar skola, som för mig känns helt onödigt eftersom betygen sattes idag. Vi sitter bara och pratar hela lektionerna och driver runt, men de kan ju vara trevligt de med. Fick tillbaka mitt PM idag i alla fall och på de stod de MVG, väldigt skönt! Gjorde ett sista minuten prov imorse i samhällskunskap, som jag missade när jag var på Kreta i september...Bättre sent än aldrig!

Pussens!

Postat av: Klara

Och jag tycker grymt mycket om dig gumman.! du är BÄST.! :) ♥♥

2010-12-14 - 19:13:32
URL: http://hallstromklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0