Julgranar...

2010-12-20 - 23:16:14
Varje år klär jag tre julgranar... och idag har jag fått två avklarade. Pappa och jag tog nämligen varsin spark till farmor och farfar efter middagen för att klä deras, för att sedan sparka tillbaka hem för att klä våran i vardags rummet, den vi har i källaren fick vänta annan dag.
Idag upptäckte jag hur kul de är med spark! Glömer efter varje år hur roligt det är. Så jag tog mig en sparktur till syster för att hämta lite grejor som jag behövde till en hemlisjulklapp...
Nu ska jag ta och packa ihop de skolböcker som jag har hemma, tänker inte ha de hemma över julen och påminna mig och allt hemskt;) Sista skoldagen imorgon, åka dit för två timmar känns ganska ovärt, men jaja de är väl ganska mysigt och hör liksom till. Blir till att hämta ut betygen och fika lite med klassen. Sen väntar en härlig Tisdag hoppas jag, planer från morgon till natt. Trevligt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0