Hemma!

2010-12-13 - 07:11:43
Hemma efter helgen i Orsa. Helgen har besåt av massa träning och massa godis! Trevligt!:) Är lite trött i kroppen nu efter alla mil på skidorna, lyckades få ihop 6.5 mil Nöjd! Var lite orolig att de inte skulle gå så bra för mig eftersom jag inte hunnit träna så mycket nu på sista tiden, men de gick hyfsat förutom att mitt glid på skidorna var lika med noll. Gick tungt, men desto bättre träning!

Idag blir de iväg till skolan igen, skönt sista veckan nu! Lite skumt att jag är uppe och pigg så här tidigt så att jag har tid med datorn. Men jaja. Efter skolan tar jag tåget in till Stan för lite härlig julshopping med Klarisen. Har inte träffat människan sen i tisdags! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0