Det stora packetet under granen...

2010-12-23 - 21:52:00
Sen¨någon vecka tillbaka så har det ståt ett stort packet i våran källare, och jag har undrat som en tok vad de är i packetet och till vem det är.
Mamma tycker de här är jättekul, att jag blir så nyfiken att jag håller på att dö eftersom jag är lite barnslig av mig. Hon har erkännt att hon ställt det där med mening för att jag skulle kunna se det och bli så här nyfiken, det är så illa att jag knappt har kunnat sova! Jag har sprungit i källaren flera gånger för att känna, lyfta och skaka på paketet. Men imorgon får jag äntligen reda på vad de är i, och framför allt till vem det är.
För mina föräldrar älskar när jag blir så här, så de lägger paket under granen utan lapp om vem de är till, så just nu ligger paketet under granen men utan namnlapp. För de har nämligen ett system. De numerar klapparn med numer, som de har på en lista med respektive namn på. Så de sätter dit lapparna senare, typ när jag går och lägger mig. hahah låter helknäppt men så äre... Aja en del av julen är ju faktiskt att vara nyfiken så det är härligt!

I love christmas!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0